گزارش FATF تا پایان سال در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود

گزارش FATF تا پایان سال در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود
بازدید 181 زمان 2016/12/31 کد خبر 3492

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تدوین گزارش FATF  در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تدوین گزارش FATF  در کمیسیون متبوع خود گفت: بخشی از گزارش و فصلهای آن تدوین شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه بحث بررسی لایحه برنامه ششم در دستور کار مجلس قرار گرفته است قدری زمان برای تدوین گزارش FATF کم شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: این گزارش که تا پایان سال در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود در ۶ فصل تدوین شده است.

پورابراهیمی با اشاره به تدوین طرح بانکداری اسلامی در کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیته‌های طرح بانکداری اسلامی در حال بررسی این طرح هستند.

وی با اشاره به افزایش قیمت نرخ آزاد دلار، افزود: امروز صبح جلسه‌ای با حضو مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهشها، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد و درباره این موضوع بحث و گفت‌وگو شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه در این جلسه دو تصمیم برای کاهش نرخ ارز گرفته شد، اظهار کرد: در تصمیم کوتاه‌مدت مقرر شد تا ارز تک‌نرخی شود و در بحث استراتژی بلندمدت مقرر شد دولت از ابزارهای لازم برای کاهش نرخ ارز استفاده کند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه گزارش FATF تا پایان سال در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات