دستگاه ها با آخرین یافته های حوزه پدافند غیرعامل آشنا شوند

دستگاه ها با آخرین یافته های حوزه پدافند غیرعامل آشنا شوند
بازدید 669 زمان 2017/01/05 کد خبر 3587

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، مصطفی غلامپور در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان قشم گفت: با توجه به اقلیم …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، مصطفی غلامپور در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان قشم گفت: با توجه به اقلیم و موقعیت جغرافیایی قشم دستگاه های اجرایی و اداری ذی ربط باید به آخرین دستاوردها و یافته های علمی تجهیز شوند تا در برابر هر نوع تهدید و بلای طبیعی آمادگی کامل داشته باشند.

وی با تاکید بر آموزش و آگاه سازی به عنوان مهمترین موضوع در زمینه پدافند غیرعامل بیان کرد: پدافند غیرعامل یعنی مصون سازی و هدف از آن کاهش آسیب ها و افزایش بازدارندگی در مقابل تهدیدهاست که جزو ضروریات بوده و است که باید همه دستگاههای اجرایی و آحاد مردم از آن شناخت کافی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قشم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت توجه به پدافند غیرعامل و سیاست های مصوب افزود: باید با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به عموم مردم و از جمله دانش آموزان در بحث پدافند غیرعامل، اطلاع رسانی دقیق و ارایه آموزش های لازم افکار عمومی نسبت به پدافند غیرعامل حساس شود.

او با قدردانی از دستگاه های اجرایی فعال در زمینه پدافند غیرعامل عنوان کرد: آگاهی از اصول و مبانی برای همه اقشار ضروری است زیرا برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان و حتی کاهش خسارت های ناشی از بلایای طبیعی می تواند موثر واقع شود. ها و تجهیزات در زمینه پدافند غیرعامل تاکید کرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه دستگاه ها با آخرین یافته های حوزه پدافند غیرعامل آشنا شوند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات