آغاز فراخوان مقالات در خصوص بسیج و پدافند غیرعامل

آغاز فراخوان مقالات در خصوص بسیج و پدافند غیرعامل
بازدید 641 زمان 2017/01/23 کد خبر 3961

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سرهنگ فريبرز خزايي از اعلام فراخوان مقالات در خصوص بسيج و پدافند غيرعامل …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سرهنگ فريبرز خزايي از اعلام فراخوان مقالات در خصوص بسيج و پدافند غيرعامل خبر داد و گفت: با توجه به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص ضرورت مطالعه درباره پدافند غيرعامل که «اين موضوع يک اصل براي هميشه و نه مقطعي خاص است»، بسيج بر اساس وظايف و ماموريت هايي علمي و پژوهشي که برعهده دارد و همچنين رهنمودهاي رهبر انقلاب به اين مساله اهتمام مي ورزد.

فرمانده مرکز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران، ادامه داد: در همين راستا معاونت علمي و پژوهشي اين مرکز در سال جاري تصميم به انتشار فراخوان مقالات و دعوت از صاحب نظران در تمامي رده هاي بنياد گرفته و علاقه مندان مي توانند مقالات خود را تا بيست و دوم اسفند ماه مصادف با روز شهيد و سالگرد تاسيس بنياد به تدبير امام(ره) به سامانه الکترونيکي اين مرکز ارسال کنند.
وي همچنين از برگزاري همايش بسيج و پدافند در ارديبهشت ماه سال آينده خبر داد و افزود: پس از دريافت آثار و بررسي مقالات از سوي داوران معاونت مرکز بسيج، نفرات برتر در اين همايش مورد تقدير و تجليل قرا خواهند گرفت.
خزايي با اشاره به جزييات اين همايش، اظهار کرد: اين همايش در شش محور، فرهنگ بسيج و جايگاه آن در توسعه موضوع پدافند غيرعامل، نقش ايثارگران در پدافند غيرعامل و مقابله با جنگ نرم، نقش اقتصاد مقاومتي و تهديدات اقتصاد و پدافند غيرعامل در توسعه کشور، نقش و تاثير پدافند غيرعامل در صيانت از کشور از ديدگاه مقام معظم رهبري، ضرورت پدافند غيرعامل در حوزه هاي علمي و پژوهشي و نهايتا نقش بسيج در مديريت بحران و پدافند غيرعامل خواهد بود.

فرمانده مرکز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران با بيان اينکه کارکردهاي پدافند غيرعامل همواره در دنيا مهم ارزيابي مي شوند، اعلام کرد: صيانت از جان مردم، حفاظت سايبري از کشور، پايداري سازي مديريت کشور، تداوم اداره و مديريت مردم، حفاظت از تجهيزات و تاسيسات کشور، استمرار خدمات ضروري، حفاظت از زير ساخت هاي حياتي و نيز حفاظت از شهرها در هنگام جنگ و .. از جمله کارکردهاي مهم پدافند غيرعامل تلقي مي شوند.

وي افزود: اين کارکردها و نيز بيانات مقام معظم رهبري و همچنين وظايف علمي و پژوهشي مرکز بسيج اين ضرورت را ايجاب مي کند تا موضوع پدافند غيرعامل همواره در دستور کار اجرايي و پژوهشي دستگاه هاي مختلف قرار بگيرد و مرکز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران تلاش دارد تا به اين موضوع از ديد علمي و پژوهشي بپردازد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه آغاز فراخوان مقالات در خصوص بسیج و پدافند غیرعامل

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات