تهدید همیشه الگوی ثابتی ندارد

تهدید همیشه الگوی ثابتی ندارد
بازدید 668 زمان 2017/01/25 کد خبر 4010

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،سلطانی معاون فرماندار ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان وتشکر از تلاشهای صورت گرفته در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،سلطانی معاون فرماندار ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان وتشکر از تلاشهای صورت گرفته در حوزه پدافند غیر عامل، آنرا  تامین کننده امنیت جامعه ایمن و مطلوب  دانست وخاطر نشان کرد:ما باید پدافندغیرعامل را به معنای عام کلمه در سرلوحه کارمان قراردهیم وهمه تصمیم هایی که می گیریم بانگاه به پدافندغیرعامل باشد ورعایت الزامات آن به  عنوان یک پیوست ، ضمیمه  همه تصمیمات  و جلسات ما باشد.

سلطانی  با بیان اینکه مهمترین موضوع در پدافند غیر عامل آگاه سازی وآموزش است افزود  : پدافند غیر عامل یعنی مصونیت سازی و هدف از آن کاهش آسیب ها و افزایش بازدارندگی ها  در مقابل تهدیدها ست .

وی خاطر نشان کرد : تهدید همیشه الگوی ثابتی ندارد و همیشه متغیرات زمانی تهدید این بوده که به اقتضای وضعیت ومکان ظهور پیدا می کند.

وی گفت:ما باید برای مقابله با بحران از هر نوع آمادگی کامل برخوردار و با روشهای مقابله آشنا باشیم که این خود از زیر مجموعه پدافند غیر عامل محسوب می شود.

سلطانی از کلیه دستگاه های عضو شورای پدافند غیرعامل شهرستان خواست برای جلوگیری از تهدیدات ناگوار،هشدار های لازم در حوزه مسئولیت خود را  اعلام وپیشگیری های لازم را انجام دهند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه تهدید همیشه الگوی ثابتی ندارد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات