دشمن به دنبال ضربه زدن به اعتقادات جوانان و نوجوانان در رسانه و فضای مجازی است/ بالاترین خدمت، خدمت فرهنگی به جامعه است

دشمن به دنبال ضربه زدن به اعتقادات جوانان و نوجوانان در رسانه و فضای مجازی است/ بالاترین خدمت، خدمت فرهنگی به جامعه است
بازدید 589 زمان 2017/01/26 کد خبر 4014

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی استان آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: دین اسلام با توجه به تبلیغات سوء دشمنان دین صلح و محبت است؛ طبق آیات و روایات، اسلام دینی بر صلح و محبت استوار شده و انسان‌ها را به کمک و همیاری یکدیگر دعوت می‌کند و دشمنان با تبلیغات فراوان تلاش دارند که اسلام را دین خشونت معرفی کنند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: تعبیرات فراوانی وجود دارد که دین را با عناوینی چون محبت معرفی می‌کند اما در مقابل این دشمنان هستند که به دنبال معرفی بد دین هستند، در دین اسلام کمک به نیازمندان و محرومان بسیار تاکید شده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به سیره ائمه معصومین علیه السلام در پرداخت صدقات به نیازمندان گفت: دین اسلام توصیه فراوان به پرداخت زکات  و صدقه کرده است و جایگاه صدقه را به قدری بالا دانسته است به طوری که تعبیراتی وجود دارد که خود خدا صدقات را اخذ می‌کند، صدقه هفتاد نوع بلاء و مرگ ناگهانی را از انسان دور و غضب الهی را خاموش می‌کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی را طبقه محرومان و مستضعفان به پیروزی رساندند، یادآور شد: کمیته امداد برای حمایت از مستضعفان و در پی این انقلاب شکل گرفت، از امتیازات کمیته امداد؛ شناسایی نیازمندان واقعی و یاری رساندن به آنها است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم باید کمک‌های خود را به دست کمیته امداد برسانند تا به دست نیازمندان واقعی برسد، افزود: از جمله امتیازات کمیته امداد ایجاد اشتغال و خودکفاء کردن خانواده‌های نیازمند است، کمیته امداد با یک دار قالی ساده توانسته است خانواده نیازمندان را خودکفاء کند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) بالاترین خدمت را خدمت فرهنگی به جامعه عنوان و تصریح کردند: با وجود جنگ نرم دشمن و هجمه سنگین فرهنگی، بهترین خدمت کار فرهنگی است، دشمن به دنبال ضربه زدن به اعتقادات جوانان و نوجوانان در رسانه و فضای مجازی است.

آیت الله مجتهدشبستری با تقدیر از زحمات دشتی مدیرکل سابق، برای کلامی مدیرکل جدید کمیته امداد حضرت امام خمینی آرزوی موفقیت کرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه دشمن به دنبال ضربه زدن به اعتقادات جوانان و نوجوانان در رسانه و فضای مجازی است/ بالاترین خدمت، خدمت فرهنگی به جامعه است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات