جواب تهدیدات آمریکا را در روز ۲۲ بهمن خواهیم داد

جواب تهدیدات آمریکا را در روز ۲۲ بهمن خواهیم داد
بازدید 593 زمان 2017/02/06 کد خبر 4286

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل روز …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل روز گذشته ۱۵بهمن‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه شهر اردبیل، انقلاب اسلامی را نتیجه تحقیر تاریخی ملت بزرگ ایران و نمادی از آرزوهای مقدس یک ملت دانست.

عاملی اولین تحقیر را در عرصه علم دانست و در این خصوص به طور مبسوط به تحقیر و عقب ماندگی علمی و محرومیت ملت از دانش و تکنولوژی برتر پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین خدمت علمی را به کشور انجام داده و کرامت ملت را از این جهت احیاء کرده است.

 وی با بیان این مطلب که پیشرفتهای علمی از شاخص های بسیار مهم در اقتدار ملی و رفاه عمومی و اجتماعی است، گفت: حصر و انحصار فنون استراتژیک ظلم مضاعف برای بشریت معاصر و ابزاری خطرناک برای برده داری جدید است و انقلاب اسلامی ایران این طلسم را شکست.

خطیب جمعه اردبیل تحقیر دوم را عدم حاکمیت ملی برشمرد و گفت: نمایندگان ما توسط ساواک و دربار تعیین می شدند و ملت در تصمیم گیری های کلان کشور و در مدیریت و سرنوشت کشور نقشی نداشتند و این بزرگترین اهانت به ملت است.

وی ادامه داد: اجرای انتخابات واقعی نشان وثوق و اعتماد یک حکومت به ملت خود است و انقلاب اسلامی از این جهت ملت را تکریم کرد و به تعداد سالهای انقلاب انتخابات برگزار کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تحقیر سوم را در عرصه استقلال دانست و اظهار کرد: سالهای متمادی دیگران بر ما تصمیم گرفتند تا کودتای ۲۰ مرداد تمام برنامه ریزی های کشور دست انگلستان بود و بعد از کودتا تمام تصمیم گیری های نظامی، سیاسی و اقتصادی کشور به دست آمریکایی ها افتاد و ایران، ایالت ۵۱ آمریکا نام گرفت.

وی در این خصوص گفت: فرح پهلوی در خاطرات خود می‌نویسد «محمدرضا می‌گفت تمام عمرم را صرف سرکوب نیروهای کمونیستی و چپ گراها کردم تا منافع غرب و در رأس آن آمریکا را حفظ کنم، هرچه به ما می گفتند از جان و دل پذیرفتم و مانند یک غلام حلقه به گوش مجری دستورات منطقه ای و فرامنطقه ای آنها بودم».

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به خطرات افکار و اندیشه و اقدامات رئیس جمهور جدید آمریکا برای امنیت جهانی گفت: این انتخاب نظریه انقلاب اسلامی را ثابت می‌کند که انتخابات بعد از احراز اوصاف رهبری است و اوصاف رهبری قابلیت قرارداد و رفتن به زیرتیغ انتخابات را ندارد.

وی اظهار کرد: تمام دشمنان کشور آمریکا از اینکه او سر کار آمده است خوشحال اند؛ چون با تصمیمات او آمریکا رو به نابودی می رود. او با اقدامات خود منشأ تبلیغات مهمی به نفع اسلام و ایران در آمریکا گردیده است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به دست بند زدن به دستان پسر بچه ۸ ساله ایران گفت: اگر قصد اصلاح دنیا را دارید به دستان داعش، القاعده، طالبان، النصره، بوکوحرام و الشباب سومالی که همه ساخته دست خود شماست، دست بند بزنید. 

به دستان آل سعود دست بند بزنید که دو سال است فقیرترین کشور عربی را زیر بمباران با بمب های خوشه ای و فسفری شما قرار داده و تمام راه های امداد رسانی به این ملت فقیر را بسته است. به دست رژیم جعلی و سفاک و خون ریز اسرائیل که هفتاد سال است فلسطینی ها را قتل عام می کند دست بند بزنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به تهدیدات اخیر ترامپ نسبت به ایران گفت: ما جواب این تهدیدات را در روز ۲۲ بهمن خواهیم داد و خواهیم گفت «انّ فرعون و هامان و جنودهما کانوا خاطئین».

عاملی افزود: ملت ما یک ویژگی مهم دارد که از انقلاب به ارث برده است و  آن اینکه هر وقت احساس کند دشمن نزدیک تر می شود و توطئه می نماید به صورت ید واحده به صحنه می آیند و قدرت انقلاب و قدرت ملت را به نمایش می گذارند.

وی گفت: ۲۲ بهمن نمایش عظیم قدرت ملت و انقلاب و نماد اقتدار ملی است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه جواب تهدیدات آمریکا را در روز ۲۲ بهمن خواهیم داد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات