نمایش وحدت ملی در سالگرد پیروزی انقلاب/ شعار «مرگ بر آمریکا» در بزرگترین تجمع سالیانه ایرانیان

نمایش وحدت ملی در سالگرد پیروزی انقلاب/ شعار «مرگ بر آمریکا» در بزرگترین تجمع سالیانه ایرانیان
بازدید 168 زمان 2017/02/11 کد خبر 4383

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایدرای ملی، مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایدرای ملی، مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم در سراسر کشور آغاز شد.

راهپیمایان از دقایقی قبل از شروع زمان مراسم در خیابان‌ها حضور داشتند و از این طریق همبستگی و آمادگی خود را به دشمنان جمهوری اسلامی نشان دادند.

مردم همیشه در صحنه تهران نیز همگام با مردم سایر شهرها از صبح امروز با حضور در خیابان‌ها، مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی در تهران را به سمت میدان آزادی می پیمایند.

تصاویر امام و رهبری و پلاکاردهایی با شعارهای انقلابی در دستان مردم خداجوی تهران خودنمایی می‌کند.


راهپیمایان، تصاویر زیادی از حضرت امام و رهبری معظم انقلاب در دست دارند و شعارهای غالب آنها هم «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر انگلیس» است.

در مقاطع مختلفی از مسیر راهپیمایی ایستگاه‌های متعددی برپا شده و برنامه های مختلف برای اقشار مختلف مردم ازجمله کودکان و نوجوانان در حال برگزاریست.
 
۲ هزار و ۷۵۰ خبرنگار در تهران و بیش از ۳ هزار خبرنگار در سطح ملی و ۲۵۰ خبرنگار خارجی راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال را پوشش خواهند داد. 

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه نمایش وحدت ملی در سالگرد پیروزی انقلاب/ شعار «مرگ بر آمریکا» در بزرگترین تجمع سالیانه ایرانیان

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات