۳۷ کشور دنیا کشت محصولات تراریخته را ممنوع کرده اند

۳۷ کشور دنیا کشت محصولات تراریخته را ممنوع کرده اند
بازدید 169 زمان 2017/02/14 کد خبر 4443

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  علی کرمی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهارداشت: بسیاری …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  علی کرمی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهارداشت: بسیاری از مواد غذایی که در بازار به فروش می رسد محصولات تراریخته است و مشکلات بسیاری را برای مصرف کنندگان ایجاد می‌کند.

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با اینکه روغن‌های تراریخته موجود در بازار  نبایست استفاده شود، افزود: روغن های سالم همچون کنجد و زیتون بایست در سبد مصرف خانوارها قرار گیرد و بسیاری از مواد غذایی موجود در بازار همچون نان سفید، برنج خارجی و پاستیل‌ها و ژله ها نباید مصرف شوند.

کرمی ضمن تاکید با بیان اینکه برای مصرف و خرید مواد غذایی باید اندیشه کرد، بیان داشت: ایرانیان در گذشته دمنوش‌های طبیعی مصرف می کردند و امروز می بینیم که با توطئه دشمنان چای جایگزین دمنوش شده است.

کرمی با بیان اینکه ۳۷ کشور دنیا کشت تراریخته را ممنوع کرده‌اند، تصریح کرد: مصرف محصولات تراریخته سرطان‌زا است و بیماری‌هایی همچون نازایی و التهاب روده را به بار می‌آورد و متاسفانه در ایران اقدام به کشت ۲ میلیون هکتار پنبه و برنج تراریخته شده‌است.

استاد دانشگاه با بیان اینکه بخش زیادی از برنج وارداتی در کشور تراریخته‌است، خاطرنشان کرد: کسانیکه ادعای ولایتمداری دارند باید خط رهبری را ادامه دهند و به‌نفع مال و مقام و ثروت اقدام نکنند و متاسفانه امروز دشمنانی در کشور و با لباس ما و در بین ما وجود دارند.

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران فرهیختگی را بصیرت و دشمن شناسی تلقی کرد و گفت: مسئولان کشور بایست نسبت به مسائل مربوط به محصولات تراریخته اقدام کنند در حالی که متاسفانه با سهل انگاری مسئولان زعفران ایران و کشت آن در حال نابودی است.

کرمی ضمن اشاره به تغییر سبک زندگی در جامعه افزود: پرورش پزشکان کشور اشتباه است و بایست طب سنتی اسلامی رشد داده شود و این نشانه عدم مخالفت با طب نوین نیست، بلکه باید پزشکی نوین با طب سنتی تلفیق شود.

استاد دانشگاه محصولات تراریخته را وسیله جدید نفوذ دشمنان در کشور دانست و اظهار داشت: امروز دشمنان مردم ایران را با مصرف مواد غذایی تهدید می‌کنند و صهیونیست با وارد ساختن و کشت مواد غذایی تراریخته و آلوده به اقدام به جنگ و نفوذ در ایران کرده است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه ۳۷ کشور دنیا کشت محصولات تراریخته را ممنوع کرده اند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات