با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری منصوب شد

با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری منصوب شد
بازدید 116 زمان 2017/02/19 کد خبر 4561

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانداری مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید پدافند غیرعامل و معارفه مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری برگزار شد.

محمود مومن‌نسب در آئین معارفه خود به عنوان مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت واقعی و به دور از شعار زدگی برای مردم مایه سربلندی است و افتخار می‌کنم در دولت تدبیر و امید این مسئولیت خدمت گذاری به بنده واگذار شده است.

وی افزود: از مدیریت ارشد کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اعتمادی که به این حقیر کرده سپاسگزارم و در پذیرش مسئولیت همیشه دعا می کردم خدایا آنچه را که بخواهی انجام ‌شود و آنچه را نخواهی هرگز نشود.

مومن نسب بیان کرد: اداره‌کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مغفول و مظلوم مانده است، به فضل الهی خدمات اثربخشی را در راستای تقویت دولت، مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد و جلب رضایت‌مندی عامه و مردم خواهیم داشت.

مدیرکل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه در کلیات با برخی از اقدامات و رفتارها مخالفم، که مخالفتم را در مقاطع مدیریتی مختلف بر این حوزه اعلام خواهم کرد، خاطرنشان کرد: جایگاه جامعه بازرسی و مدیریت عملکرد باید بیش از پیش تقویت شود و در این مسیر حمایت همه جانبه مسئولان اعم از قضایی، اجرایی و امنیتی را می‌خواهم و اگر مورد حمایت مسئولان و مردم و اصحاب رسانه و مطبوعات قرار بگیرم، جایگاه اثربخش اداره‌ کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را در آینده خواهیم دید.

وی تصریح کرد: از همه مسئولان و دلسوزان خدمت به عامه تقاضا دارم بنده را مورد حمایت و کمک بی شائبه قرار دهند، چرا که مسیر پر پیچ و خمی را داریم و اگر مورد حمایت قرار بگیریم، یقیناً در کنار هم گام‌های ارزشمندی برای رضایتمندی مردم بر خواهیم داشت.

مومن‌نسب با اشاره به استخدام‌های بی‌ضابطه در برخی ادارات، ادامه داد: به هیچ عنوان مخالف جذب نیروهای تحصیل‌کرده، دانشگاهی، شایسته و کارشناسی در بدنه اجرایی ادارات استان نیستم، اما معتقدم که هرگونه جذب باید طی یک فرآیند مشخص، قانونی و ضابطه‌ مند انجام بگیرد، به گونه ای که همه اقشار احساس عدالت کنند و به عبارت دیگر عدالت بر تمامی استخدام‌ها حاکم باشد و بدبینی ایجاد نشود.

وی عنوان کرد: انتظار دارم دوستانم در آینده از رفتارهای من نگران نشوند، بلکه در راستای شعار امید و اصلاح طلبی بنده را یاری کنند و از بازرسی ‌کل استان و مجموعه همکاران می‌خواهم مرا کمک کنند. چرا که سرنوشت این شد تا در کنار عزیزان بازرسی کل گام‌های ارزشمند و اثربخشی برای مردم برداریم و قول می‌دهم اگر مسئولان حمایتم کنند و به گزارش های منطقی بنده توجه کنند، رضایت‌مندی مطلوبی حاصل شود.

مدیرکل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارتقای جایگاه حوزه حساس پدافند غیرعامل در بین مردم و افکار عمومی جامعه و نهادینه کردن کارکردهای اساسی و مهم آن در دستگاه‌های مختلف اجرایی و امنیتی استان را از مهمترین فعالیت های خود عنوان کرد.

مومن نسب تاکید کرد: تکیه بر کار کارشناسی و نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی و جلوگیری از بروز تبعیض‌ها و بی عدالتی‌ها نیز از مهمترین برنامه‌های خود در حوزه بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی است.

همچنین شاهرخ کناری، مدیرکل جدید پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز آگاهی بخشی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مجموعه مدیریتی و اجرایی استان در راستای اثربخشی کارکردهای حساس در حوزه پدافند غیر عامل را از مهمترین برنامه‌های خود در این حوزه عنوان کرد.

در این مراسم “محمود مومن نسب”، مدیرکل سابق پدافند غیرعامل استانداری با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. همچنین شاهرخ کناری با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعنوان مدیرکل جدید پدافند غیرعامل استانداری معرفی شد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری منصوب شد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات