لزوم تربیت و آموزش نیروهایی برای مقابله با جنگ نرم دشمن

لزوم تربیت و آموزش نیروهایی برای مقابله با جنگ نرم دشمن
بازدید 170 زمان 2017/03/03 کد خبر 4903

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار مظاهر مجیدی در یادواره شهدای روستای شریف‌آباد با تسلیت به مناسبت سالروز …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار مظاهر مجیدی در یادواره شهدای روستای شریف‌آباد با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) و تشکر از تمامی کسانی که در برگزاری این یادواره نقش داشتند، بیان داشت: برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت خانم فاطمه زهرا (س)تقارن بسیار زیبایی را رقم زده است.

وی در ارتباط با تکرار هر ساله این یادواره‌ها خاطرنشان کرد : اگر ما این یادواره ها را برگزار و یادی از هشت سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر آن می کنیم به این دلیل است که آن نیروهای آماده شده مردمی توانستند افتخار بزرگی را برای جمهوری اسلامی به ارمغان بیاورند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: برای استمرار این مسیر و راه باید حماسه‌ها را بازگو کنیم تا نسل‌های آینده ما نیز با این رشادت ها آشنا شوند و دنباله رو آن بزرگواران باشند.

وی گفت: ما دوران جنگ و سازندگی پس از آن را پشت سر گذاشته ایم و در حال وارد شدن به یک جنگ نابرابر هستیم.

مجیدی با اشاره به جنگ نرم افزود: در دوران جنگ هشت ساله دشمن روبروی ما بود و ما آن را می دیدیم و حامیان آنها را نیز می دیدیم و با آنها مقابله هم کردیم اما امروزه درگیر جنگی هستیم که ده‌ها برابر بزرگ تر از جنگ با عراق است و همه ما درگیر آن هستیم و می طلبد که به تناسب همین جنگ نیروهای خود را آماده کنیم و آموزش دهیم تا بتوانند در مقابل این دشمن صف آرایی کنند.

وی ادامه داد: آمریکا و استکبار جهانی زمانی که دیدند نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگوی بزرگ در جهان طنین‌افکن شده به دشمنی با ما برخاستند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: آمریکا و هم دستانشان در دوران جمگ تحمیلی متوجه شدند که با ایران نمی شود از راه جنگ وارد شد بنابراین برنامه نفوذ خود را تغییر دادند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما قبل از پیروزی انقلاب می گفتند محال است که بتوان یک حکومت زیبا و اسلامی را بنا گذاشت اما وقتی که اتفاق افتاد و این حکومت شکل گرفت آنها شروع به برنامه ریزی و توطئه برای ایجاد شکاف در آن کردند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه لزوم تربیت و آموزش نیروهایی برای مقابله با جنگ نرم دشمن

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات