برگزاری رزمایش پدافند زیستی، سطح آمادگی دستگاهها و مدیران را در زمان بحران افزایش می‌دهد

برگزاری رزمایش پدافند زیستی، سطح آمادگی دستگاهها و مدیران را در زمان بحران افزایش می‌دهد
بازدید 165 زمان 2017/03/06 کد خبر 5013

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، جانشین قرارگاه پدافند زیستی کشور روز دوشنبه در اولین روز از برگزاری رزمایش …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، جانشین قرارگاه پدافند زیستی کشور روز دوشنبه در اولین روز از برگزاری رزمایش پدافند زیستی حضرت مسلم ابن عقیل (ع) در فرمانداری قم، افزود:روز اول این رزمایش به صورت تئوری و دور میزی برگزار خواهد شد و در روز دوم نیز عملیاتی می گردد.

 وی تصریح کرد: کارگروههای تخصصی هر یک در رزمایش حضور دارند تا به صورت دقیق بتوانند به ارزیابی موقعیت و پاسخ گوئی به بحران فرضی بپردازند. 
این مقام مسئول بیان کرد: آموزش رکن مهمی است که در پدافند زیستی نیز جایگاه ویژه ای دارد و در پایه گذاری کار، سناریویی با مشارکت مسئولان در حوزه دام ارزیابی خواهد شد تا سطح پایش و آمادگی مشخص گردد. 

همچنین در این جلسه فرمانده قرارگاه تاکتیکی رزمایش زیستی قم عنوان کرد: مسائل زیستی اهمیت زیادی در سطح کشور دارد و در حوزه های مختلف باید مورد ارزیابی قرار بگیرد ما در این کارگروهها بر آنیم تا مسائل مربوط به حوزه دام را پایش نمائیم. 

 سرهنگ محمدرضا موحد خاطرنشان کرد:پایش و تشخیص رصد و درمان از موارد مهمی است که هر یک از کارگروهها به همراه تیم و اعضای خود آن را ارزیابی می ‌کنند تا به شرایط عادی و رفع بحران و حادثه بپردازیم. 

 وی خاطرنشان کرد: اگر مردم آموزش های لازم در پیشگیری از بیماری های دام را فرا بگیرند می توان بسیاری از بیماری‌ها را کنترل کرد.    

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه برگزاری رزمایش پدافند زیستی، سطح آمادگی دستگاهها و مدیران را در زمان بحران افزایش می‌دهد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات