فاز اول و دوم طرح جامع پدافند غیرعامل در هرمزگان عملیاتی می شود

فاز اول و دوم طرح جامع پدافند غیرعامل در هرمزگان عملیاتی می شود
بازدید 81 زمان 2017/03/07 کد خبر 5027

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سید عبدالمحمد سجادی بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سید عبدالمحمد سجادی بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۹۵، به بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای نیل به اهداف پدافند غیرعامل پرداخت و اظهارداشت: امسال استان هرمزگان موفق به کسب سه رتبه کشوری در حوزه‌ پدافند غیرعامل شده است.

وی بیان‌داشت: شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه برتر کشور را در زمینه رعایت الزامات پدافند غیرعامل کسب کرد و به‌ عنوان الگو در طراحی مفهومی پدافند غیرعامل نیز حائز رتبه شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان تصریح‌کرد: همچنین شرکت گاز سرخون و قشم حائز رتبه برتر  HSE و شرکت برق منطقه ‌ای رتبه برتر کشوری را در ارزیابی سالانه وزارت نیرو کسب کرده است.

سجادی همچنین از عملیاتی شدن فاز نخست و دوم طرح جامع پدافند غیرعامل در استان هرمزگان خبر دادند.

پدافند غیرعامل باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود

در ادامه این نشست، بهروز اکرمی اظهار داشت: استان هرمزگان توانست رتبه‌‌ای درخورشان را با تلاش های صورت گرفته در سال ۹۵ در حوزه پدافند غیرعامل کسب کند.

وی بیان‌داشت: امسال نیز مانند سال گذشته استان هرمزگان توانست رتبه‌‌ای درخورشان را با تلاش‌های صورت‌گرفته در حوزه پدافند غیرعامل کسب کند و قدم‌های خوب و مؤثری در این زمینه در هرمزگان برداشته ‌شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ادامه داد: پدافند غیرعامل حوزه ‌ای جدید است که این موضوع کار ما را سنگین‌تر می‌کند و در دایره‌ فرهنگی باید به شیوه ‌ای عمل کنیم که این امر به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

اکرمی افزود: روند مجموعه پدافند غیرعامل یک ‌روند رو به رشد در سطح استان و در سطح ملی است و باید سعی در نهادینه‌سازی آن کنیم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه فاز اول و دوم طرح جامع پدافند غیرعامل در هرمزگان عملیاتی می شود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات