تحریم ایران و روسیه از سوی آمریکا هیچ تغییری در معادلات سوریه نخواهد داشت

تحریم ایران و روسیه از سوی آمریکا هیچ تغییری در معادلات سوریه نخواهد داشت
بازدید 537 زمان 2017/04/12 کد خبر 5859

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به برنامه ریزی دولت ترامپ برای اعمال تحریم …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به برنامه ریزی دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران و روسیه به علت حمایت از سوریه، گفت: آمریکایی ها در چند سال اخیر با وجود حمایت های مالی، تسلیحاتی و سیاسی از گروه های تروریستی خود را در معرض شکستی سنگین می بینند، از این رو از هر ابزاری برای کاهش تبعات این مسئله استفاده می کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شکست و ناکامی در عرصه سوریه، عملا آمریکا و رژیم صهیونیستی را به سمت تنش و درگیری سوق داده و این مسئله زمینه را برای حضور نظامی آمریکا فراهم می کند تا ضمن حمایت از تروریست ها، اهداف و منافع خود را در سوریه دنبال کنند.

وی گفت: به طور حتم در شرایط کنونی آمریکا در مسائل مختلف و سیاست های خود در انزوا قرار گرفته و تحریم ایران و روسیه در بحث بحران سوریه هیچ نتیجه و اثری نخواهد داشت.

نقوی حسینی ادامه داد: قطعا روسیه و ایران با هر نوع راه حل نظامی در سوریه مقابله کرده و می کنند و این رویکرد بسیار جدی از سوی این کشورها دنبال می شود، از طرف دیگر اقدام اخیر آمریکا در حمله موشکی به سوریه،  بر خلاف موازین بین المللی بوده و قطعا این مسئله تقابل را به نقطع حساس خود می رساند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: در شرایط  کنونی آمریکا متهم به تجاوز نظامی به سوریه است و قطعا باید در این عرصه در مجامع بین المللی محکوم شوند.

نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد رئیس‌جمهور کشورش در حال بررسی تحریم‌های جدید علیه روسیه و ایران به دلیل حمایت آنان از سوریه است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه تحریم ایران و روسیه از سوی آمریکا هیچ تغییری در معادلات سوریه نخواهد داشت

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات