آموزش و فرهنگ‌سازی سبب ورود مردم به پدافند غیرعامل می‌شود

آموزش و فرهنگ‌سازی سبب ورود مردم به پدافند غیرعامل می‌شود
بازدید 578 زمان 2017/04/14 کد خبر 5911

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، محمدتقی ایرانی در نخستین شورای پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: شرکت مردم در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، محمدتقی ایرانی در نخستین شورای پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: شرکت مردم در مباحث گفتمان پدافند غیرعامل سبب آشنایی آنان با انواع تهدیدات می‌شود.

ایرانی بیان کرد: باید گفتمان پدافند غیرعامل را به گفتمان ملی تبدیل کرد تا هر شهروند ایرانی بتواند در مقابل تهدیدات خارجی یا هر حوادث دیگری از خود مراقبت کند.

وی افزود: همچنین مدیران پدافند غیرعامل استان نیز باید ارتباط بیشتری با سازمان پدافند غیرعامل کشور برقرار کنند تا ضمن به‌روز بودن اطلاعات خود بتوانند نیازهای خود را نیز اعلام و بخش‌نامه‌های موجود را اجرایی کنند.

معاون ساسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: ایجاد سازمان پدافند غیرعامل بخش خصوصی الزام ایست تا از این طریق کمک شایانی به سازمان پدافند غیرعامل شود تا بدین طریق ضمن اجرایی کردن آیین‌نامه‌ها، مطالبات مدیران پدافند غیرعامل نیز موردتوجه قرار گیرد.

وی به اهمیت انرژی و تهدیدات دشمن در این خصوص اشاره کرد و افزود: بسیاری از کشورهای دنیا به دنبال انحصار انرژی و قدرت هستند، بنابراین باید برای حفظ ساختار و استقلال خود مراقبت‌های بیشتری در پایداری انرژی انجام دهیم.

ایرانی تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه انرژی به‌ویژه برق و گاز اقدامات خوبی در بخش پدافند غیرعامل انجام‌شده که توانسته‌ایم تمام ضعف‌ها و مشکلات این حوزه را شناسایی کنیم.


منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه آموزش و فرهنگ‌سازی سبب ورود مردم به پدافند غیرعامل می‌شود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات