تغییر رویکرد دستگاه قضا از مقابله به پیشگیری در آسیبهای اجتماعی

تغییر رویکرد دستگاه قضا از مقابله به پیشگیری در آسیبهای اجتماعی
بازدید 531 زمان 2017/04/17 کد خبر 6040

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی؛ محمدباقر اُلفت پیش از ظهر امروز در سی و دومین همایش انجمن مددکاران …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی؛ محمدباقر اُلفت پیش از ظهر امروز در سی و دومین همایش انجمن مددکاران اجتماعی با موضوع «مدارای اجتماعی» درباره رویکرد دستگاه قضا به آسیبهای اجتماعی اظهار کرد: اگر موفقیتی شامل حال قوه قضائیه و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در این مسئله شده، نگاه به‌موقع و مناسب ریاست قوه قضائیه به این مسئله مهم بوده است.

وی افزود: در هشت سال گذشته، نگاه خوب ریاست قوه باعث شد راهبردهای خوبی برای ما ترسیم شود و این بستر فراهم شد که دستگاه قضا از حوزه مقابله تا حدود زیادی به سمت پیش‌بینی و پیشگیری حرکت کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه یادآور شد: به معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه اجازه داده شد تا در کنار سایر مقامات و دستگاه‌ها و سازمانهای اجرایی فعال باشد.

اُلفت خاطرنشان کرد: وجود متخصصان و دلسوزانی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه که از سالیان گذشته بدون هیچ جنجال و هیاهویی فعالیت می‌کنند از دیگر علل موفقیت این معاونت است.

وی درباره همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه با دیگر سازمانها برای کاهش آسیبهای اجتماعی گفت: با مسئولان سازمان بهزیستی در کنترل و کاهش‌ آسیبهای اجتماعی همکاری داشتیم و در بخش خصوصی هم با انجمن علمی و مردم‌نهاد در این حوزه همکاری کردیم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه تغییر رویکرد دستگاه قضا از مقابله به پیشگیری در آسیبهای اجتماعی

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات