رسانه‌های جمعی مهم‌ترین ابزار دشمن درجنگ نرم علیه خانواده هستند

رسانه‌های جمعی مهم‌ترین ابزار دشمن درجنگ نرم علیه خانواده هستند
بازدید 175 زمان 2017/04/23 کد خبر 6222

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اظهار کرد: هدف اصلی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اظهار کرد: هدف اصلی و چشم‌انداز دشمن در جنگ نرم علیه خانواده، فروپاشی و انحراف روابط خانوادگی است.

وی افزود: دشمنان فرهنگی تلاش دارند از طرق گوناگون، بنیان خانواده را متزلزل کنند؛ چرا که پرورش و تربیت دینی از خانواده شکل می‌گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه دین از طریق خانواده، آموخته و انتقال داده می‌شود و اساس تربیت دینی، خانواده است؛ بیان کرد: لذا دشمن می‌خواهد مفهوم خانواده را ویران کند چراکه تضعیف عنصر خانواده در افراد و جامعه، سبب تضعیف رکن رکین هویت و شخصیت افراد و سرگرمی به امور کم اهمیت و مبتذل شده و این امر، نفوذ و رخنه فرهنگی و نهایتاً عملیات «تغییر» را میسر می‌سازد و این دقیقاً نقطه مقابل جایگاه مطلوب خانواده در جامعه اسلامی است.

وی عنوان کرد: اگر مسلمانان با بهره‌گیری از فرامین نورانی و نجات بخش قرآن، در حفظ این کانون مقدس و تأثیرگذار، یعنی خانواده‌های خویش به توصیه‌های خداوند و اولیای الهی گوش فرا داده است و هیچ دشمنی قادر به شکست آنها نخواهد بود.

حجت‌الاسلام منتشلو اعلام کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی امروز بسیاری از خانواده‌ها تهاجمی است که از ناحیه شبکه‌های ماهواره‌ای شکل گرفته و بدون تردید یکی از اهداف اصلی شبکه‌های ماهواره‌ای خانواده‌ها هستند.

وی ادامه داد: ماهواره از ابزارهای بسیار برنده دشمن در تهاجم فرهنگی است که این روزها در اندرونی بسیاری از خانه‌ها جا خوش کرده است. این ابزار برنده تشبیه شده به چاقو بیشتر از آنکه منفعتش اسباب آسایش باشد، شعله‌هایش به خرمن آرامش کانون گرم خانواده سنتی و مذهبی ایرانی افتاده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج افزود: آنچه به وضوح بر اکثریت برنامه‌های ماهواره‌ای سایه افکنده است شبهه‌افکنی در اعتقادات دینی مسلمانان است. اینگونه برنامه‌ها باعث تزلزل فکری در جوانان شده و زمینه بی‌اعتقادی در آنها را فراهم می‌سازد.

وی در پایان یادآور شد: آگاهان و دلسوزان جامعه باید برای دفع این هجوم فرهنگی هرچه سریعتر وارد عرصه شده و فرهنگ دینی خودمان را تقویت بخشیم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه رسانه‌های جمعی مهم‌ترین ابزار دشمن درجنگ نرم علیه خانواده هستند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات