محرومیت زدایی و اجرای اقتصاد مقامتی از اولویت های سپاه است

محرومیت زدایی و اجرای اقتصاد مقامتی از اولویت های سپاه است
بازدید 147 زمان 2017/04/30 کد خبر 6435

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در جشن میلاد امام حسین (ع) در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در جشن میلاد امام حسین (ع) در سنندج افزود: سپاه پاسدارا انقلاب اسلامی ایران هم اکنون علاوه بر آمادگی در برابر توطئه ها علیه انقلاب اسلامی نیروهای خود را به سمت خدمت در جامعه برای توسعه و پیشرفت و آبادنی کشور هدایت می کند.

به گفته وی، نیروهای قدرتمند در میدان دفاع از اسلام همیشه حاضر هستند و سپاه از آن دسته نیروهایی است که باید چنان قدرتمند شوند که دشمنان از آنها ترسیده تا از این طریق زمینه پایداری اسلام را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه هیهات من الذله و نپذیرفتن ذلت، شعار سپاه است و همین نپذیرفتن ذلت باعث پیشرفت معنوی بندگان خدا است افزود: با توجه به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور نبود اکنون این سپاه است که در مقابل افکار و خواسته های پلید و شیطانی آمریکا و اسرائیل ایستاده است.

وی افزود: اکنون باید بگویم اگر سپاه نبود سوریه، عراق، لبنان و فلسطین هم نبود و همه کسانیکه در راه خدا جهاد می کنند در نیروهای سپاه هستند و خداوند آنها را دوست دارد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه رسیدگی به محرومین جامعه افتخاری برای هر نهاد و شخص است گفت: سپاه پاسداران به آنجایی رسیده که با افتخار در سازندگی و پیشرفت اقتصادی کشور کمک می کند.

به گفته وی سپاه یک کانون تربیت است و تربیت پاسداران با یک روحیه معنوی، خدایی و بینش سیاسی و با معیارهای اسلامی بوده که باعث شده توانمندی یک نیروی سپاه به اندازه ۱۰ نیروی نظامی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: نیروهای داعشی ساخته دست دشمنان اسلام هستند و طوری تربیت شده اند که خشم و کشتن تنها خواسته آنها است و بعضی کشورهای اسلامی با وابستگی به دشمنان و ذلت پذیری به آنها کمک می کنند و در برابر دین خدا می ایستند.

سوم شعبان ،مصادف با میلاد بزرگ سالار شهیدان امام حسین (ع) در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه محرومیت زدایی و اجرای اقتصاد مقامتی از اولویت های سپاه است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات