زلزله‌ای ۵.۳ ریشتری در خراسان رضوی

زلزله‌ای ۵.۳ ریشتری در خراسان رضوی
بازدید 214 زمان 2017/05/03 کد خبر 6525

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، در ساعت ۱:۴۲ دقیقه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۳ ریشتر و در عمق هفت …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، در ساعت ۱:۴۲ دقیقه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۳ ریشتر و در عمق هفت کیلومتری زمین در حوالی سفید سنگ استان خراسان رضوی رخ داد.

این زلزله در مشهد نیز احساس شد.

این زمین‌لرزه در طول جغرافیایی: ۶۰.۴۸ و عرض جغرافیایی: ۳۵.۷۵ رخ داد.

 از ساعات بامدادی امروز تاکنون پس از زلزله اول، زلزله‌ای به بزرگی ۱٫۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری در ساعت ۷:۵۶ دقیقه منطقه سفید سنگ و در ساعت ۸:۰۲ نیز زلزله‌ دیگری به بزرگی ۲٫۳ ریشتر در عمق ۱۵ کیلومتری، منطقه نصرآباد  خراسان رضوی را لرزاند.

براساس گزارش هلال احمر کشور هنوز گزارش جدیدی از آمار خسارات و تلفات احتمالی اعلام نشده و همچنان تیم‌های هلال احمر در حال بررسی مناطق زلزله زده هستند.

 تاکنون بدون خسارت جانی و مالی

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات صبح امروز بااشاره به اعزام تیم‌های هلال احمر به منطقه به ایسنا گفت: هنوز گزارشی مبنی بر خسارات جانی و مالی زلزله خراسان رضوی اعلام نشده است.

وی در مورد اقدامات انجام شده در زلزله امروز خراسان رضوی اظهار کرد: ١٢ تیم ارزیاب به منطقه اعزام شدند و تا کنون ٣٥ روستا ارزیابی شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات در مورد خسارات زلزله گفت: هنوز گزارشی مبنی بر خسارات جانی و مالی ارائه نشده و ارزیابی ها همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: شهرستان‌های فریمان، سرخس، تربت جام و مشهد؛ متاثر از این زلزله بوده است و خوشبختانه تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارات جانی ومالی ارائه نشده و ارزیابی‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه زلزله‌ای ۵.۳ ریشتری در خراسان رضوی

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات