امانوئل ماکرون و اعضای ستادش هدف حمله سایبری گسترده قرار گرفتند

امانوئل ماکرون و اعضای ستادش هدف حمله سایبری گسترده قرار گرفتند
بازدید 93 زمان 2017/05/06 کد خبر 6589

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  جنبش «به پیش» امانوئل ماکرون نامزد مستقل انتخابات فرانسه اعلام کرده است که …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  جنبش «به پیش» امانوئل ماکرون نامزد مستقل انتخابات فرانسه اعلام کرده است که هدف حمله گسترده هکرها قرار گرفته و اطلاعات،ایمیل‌، اسناد و عکس‌های اعضای ستاد این نامزد بر روی فضای مجازی قرار گرفته است.

ستاد انتخابات امانوئل ماکرون می‌گوید که مدارک واقعی به دست‌آمده از ایمیل‌های شخصی و کاری اعضایش با اطلاعات جعلی و ساختگی در هم آمیخته شده و در رسانه‌های مجازی منتشر شده است.

این اتفاق درحالی افتاده است که مهلت تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۷ فرانسه به پایان رسیده است و امانوئل ماکرون و همراهان وی نگران هستند که زمان کافی برای مدیریت این بحران نداشته باشند.

ستاد ماکرون این اقدام را نوعی ضربه آشکار به روند دموکراسی در فرانسه خوانده است.

هنوز مشخص نیست چه افراد یا گروهی پشت این حمله سایبری به این نامزد امیدوار انتخابات قرار دارند.

مارین لوپن نامزد حزب راست افراطی فرانسه نیز روز جمعه طی بیانیه ای اعلام کرده بود که در خلال مبارزات انتخاباتی وبسایت ستادش بارهای هدف حملات منظم و هدفمند قرار گرفته است.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۷ فرانسه قرار است روز یک شنبه در سراسر این کشور برگزار شود. براساس نظرسنجیهای صورت گرفته پیش بینی میشود که ماکرون در دور دوم پیروز نهایی انتخابات شود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه امانوئل ماکرون و اعضای ستادش هدف حمله سایبری گسترده قرار گرفتند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات