پیشگیری از حوادث و دفع خطرات احتمالی از موارد مهم است

پیشگیری از حوادث و دفع خطرات احتمالی از موارد مهم است
بازدید 122 زمان 2017/06/25 کد خبر 8296

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، صبح روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه سال جاری جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، صبح روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه سال جاری جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان لنجان به ریاست مهندس سجاد فرماندار و با حضوردیگر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار اظهارداشت: پدافند غیر عامل همواره  مدیریت هوشمندانه و بیش بینی مناسب در برابر بحران است که  باید برای مقابله با آن برنامه ریزی کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه پیشگیری از حوادث و دفع خطرات احتمالی از موارد مهم است، اظهار داشت : شناخت تهدیدات و آسیب پذیری ها و نیز شناسایی راه های مقابله با خسارت و صدمات از موضوعاتی است که باید در پدافند غیرعامل مورد توجه قرار گیرد.

پیشگیری از حوادث و دفع خطرات احتمالی از موارد مهم است

مهندس سجاد با تاکید براهمیت گزارش دقیق اعضای همه دستگاه‌های اجرایی از اقدامات انجام شده در حیطه پدافند غیرعامل گفت: برای برنامه‌ریزی هدفمندتر شورای پدافند غیرعامل ارائه این گزارش‌ها ضروری است.

وی با بیان اینکه ارتقاء سطح تجهیزات و امکانات در حوزه پدافند غیرعامل ضروری است می طلبد این موارد از استان پیگیری شود تا زیرساخت‌های لازم و سازماندهی مناسب صورت گیرد.

ایشان در ادامه  به ظرفیت های شهرستان لنجان و وجود صنایع بزرگ و مسیر مواصلاتی این شهرستان با چندین استان کشور اشاره و تصریح کرد: وجود این ظرفیت ها می طلبد که ادارات و سازمان های خدمات رسان آمادگی مقابله با هرگونه تهدید و بحران را داشته باشند .

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه پیشگیری از حوادث و دفع خطرات احتمالی از موارد مهم است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات