طرح آب رسانی اضطراری به شورای عالی مدیریت بحران کشور می‌رود

طرح آب رسانی اضطراری به شورای عالی مدیریت بحران کشور می‌رود
بازدید 532 زمان 2017/07/17 کد خبر 8916

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، میثم جعفرزاده در جریان بازدید از نخستین مخزن و سامانه آب رسانی اضطراری …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، میثم جعفرزاده در جریان بازدید از نخستین مخزن و سامانه آب رسانی اضطراری کشور در محله زرگنده گفت: شروع این طرح در شهر تهران موفقیت آمیز بوده است و برنامه بلند مدت ما اجرای طرح در نقاطی از کشور است که از نظر جغرافیایی در برابر حوادث طبیعی ریسک پذیری بالایی دارند.

جعفرزاده اضافه کرد: امیدواریم با تصویب طرح آب رسانی اضطراری در شورای عالی مدیریت بحران کشور بتوانیم گام های اساسی و بلندی در اجرای این طرح در سطح کشور برداریم.

وی با بیان این مطلب که مقوله آب رسانی اضطراری در سند چشم انداز ۱۴۰۴کشور نیز دیده شده است، اظهار داشت: دو حوزه آب رسانی اضطراری و کیفیت آب در سند چشم انداز مطرح شده است و برای تحقق این اهداف برنامه ریزی های خوبی در وزارت نیرو انجام شده است.

جعفرزاده عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان تهران در حوزه اجرای طرح های پدافندی را نیز مثبت ارزیابی کرد و گفت: شرکت های آب و فاضلاب آمادگی خوبی در زمینه پدافند غیرعامل در سطح کشور دارند و شرکت آب و فاضلاب استان تهران در ایده پردازی و اجرای طرح های پدافندی همیشه پیشتاز بوده است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو همچنین به برنامه های این وزارت خانه در حوزه برق نیز اشاره کرد و اظهار داشت: شهر تهران در زمینه برق رسانی اضطراری به ۲۱ حوزه تقسیم شده است و بر اساس تدابیر اندیشیده شده، مراکز و سازمان های حساس در زمینه تولید و توزیع برق در شرایط اضطراری هم اکنون خودکفا هستند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه طرح آب رسانی اضطراری به شورای عالی مدیریت بحران کشور می‌رود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات