مخالفت کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا با افشای جزئیات حملات سایبری

مخالفت کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا با افشای جزئیات حملات سایبری
بازدید 112 زمان 2017/08/02 کد خبر 9349

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، در حالی که برخی مقامات امنیتی در آمریکا معتقدند هستند شرکت های تجاری …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، در حالی که برخی مقامات امنیتی در آمریکا معتقدند هستند شرکت های تجاری باید اطلاعات مربوط به حملات یاد شده را با نهادهای امنیتی و دیگر شرکت ها به اشتراک بگذارند تا از این طریق امنیت سایبری در این کشور تقویت شود، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا نظر کاملا متفاوتی دارد.

این کمیسیون حاضر نشده اطلاعات مربوط به این حملات را پس از درخواست های سناتورها، روزنامه نگاران و رگولاتورها افشا کند و نگرانی های امنیتی را بهانه کرده است.

ماه گذشته گروهی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه ای خطاب به آجیت پای رئیس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا ضمن اظهار نگرانی در مورد تشدید مشکلات مربوط به امنیت سایبری در این کشور خواستار طراحی یک نقشه راه به منظور غلبه بر این نگرانی ها شدند.

اما آجیت پای در واکنش به این درخواست نه تنها حاضر به اطلاع رسانی در مورد نقشه راه کمیسیون مذکور برای ارتقای امنیت سایبری نشد، بلکه اطلاعات مربوط به حملات سایبری به نهادها و سازمان های آمریکایی را هم افشا نکرد.

کارشناسان معتقدند که ناهماهنگی هایی از این دست میان نهادهای دولتی در آمریکا بر سر راه درست برخورد با مشکلات مربوط به امنیت سایبری، چالش ها و گرفتاری ها را در این زمینه تشدید خواهد کرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مخالفت کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا با افشای جزئیات حملات سایبری

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات