بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
بازدید 108 زمان 2017/04/26 کد خبر 6315

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سرهنگ حمید دامغانی، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود شب گذشته ۵ اردیبهشت در مراسم …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سرهنگ حمید دامغانی، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود شب گذشته ۵ اردیبهشت در مراسم گشایش اجلاسیه شهدای شاهرود، با اشاره به اینکه این برنامه به ایجاد نشاط و به راه افتادن موج فرهنگی در سطح شهرستان کمک کرده، متذکر شد: در سال ۹۴ نیز شعار سال در همدلی و همزبانی مردم و مسوولان این شهرستان نمود پیدا کرد و با برگزاری شکوهمند اجلاسیه شهدا خاطره ای مثال زدنی رقم زده شد. 

وی با تاکید بر اینکه ‘نباید بگذاریم یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود افزود: کینه توزی و جنگ دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با پایان یافتن هشت سال دفاع مقدس به پایان نرسید و امروزه به شکل جنگ نرم خودنمایی می‌کند و بهترین سلاح ما برای مقابله با آن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. 

به گفته دامغانی  نمایشگاهی در دو بخش همزمان با برگزاری اجلاسیه شهدا برپا می‌‌‌شود که  بخش فرهنگی متشکل از ۸۰ غرفه و با فضایی مسقف به وسعت دو هزار متر مربع، توسط ستاد های یادواره، گروه های فرهنگی و اداره ها و نهادهای مختلف مدیریت می‌شود. 

وی  با اشاره به اینکه بخش نمایش ادوات نظامی نیز توسط گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و بخش هوا و فضای سپاه اداره می‌شود یاداور شد: نخستین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان است. 

دامغانی نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی و نظامی و اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی را از جمله مهم ترین بخش‌های این اجلاسیه  برشمرد و گفت: نخستین اجلاسیه شهدای شاهرود سال ۹۴ با شکوه فراوان برگزارشد، واز پس تصمیم گرفته شده  که این اجلاسیه هر دو سال یکبار برگزار گردد. 

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات